World records
Lake fishing |
Roach - borderlines Resident
1.31kg
12-12-2018 / 03:12
|
Rudd - AmandaHoliday Resident
1.196kg
12-02-2019 / 14:48
|
CrucianCarp
Nobody catch
|
GibelCarp
Nobody catch
|
Bream - DBDigital Epsilon
5.386kg
03-12-2018 / 09:14
|
Tench - brenda Ziplon
3.99kg
23-03-2019 / 13:11
|
Carp - poussinette Resident
21.329kg
18-06-2019 / 13:22
|
CommonCarp - poussinette Resident
18.468kg
21-06-2019 / 17:55
|
KoiCarp - SummerPeaches Resident
4.282kg
04-04-2019 / 18:51
|
GrassCarp - brenda Ziplon
24.938kg
25-03-2019 / 07:09
|
BlackCarp - poussinette Resident
13.137kg
11-06-2019 / 13:22
|
Perch - laurie Vela
2.697kg
26-12-2018 / 00:23
|
LargemouthBass - junie Crystal
7.465kg
31-01-2019 / 13:41
|
SmallmouthBass - Hippur Resident
3.997kg
04-02-2019 / 02:18
|
SpottedBass - AmandaHoliday Resident
3.797kg
07-01-2019 / 02:33
|
RedeyeBass
Nobody catch
|
Pike - TiffanyBobun Resident
9.232kg
07-05-2019 / 21:04
|
Zander - Luvissa Resident
11.956kg
24-03-2019 / 19:16
|
Eel - Luvissa Resident
2.985kg
07-04-2019 / 00:32
|
Burbot - Luvissa Resident
7.767kg
04-02-2019 / 02:37
|
Catfish - TiffanyBobun Resident
24.943kg
03-03-2019 / 17:40
|
Sea fishing |
Herring - DBDigital Epsilon
0.798kg
09-03-2019 / 04:11
|
Mackerel - AIRWestbrook Resident
1.29kg
22-12-2018 / 03:16
|
Cod - Peachy Ravenhurst
5.999kg
21-01-2021 / 02:02
|
Salmon - kirimia Resident
6.996kg
01-05-2019 / 01:15
|
Yellowfin_Tuna - kirimia Resident
21.533kg
15-02-2021 / 03:38
|
Wacha - kirimia Resident
20.891kg
15-05-2020 / 13:48
|
Blue Marlin
Nobody catch
|
|
$gdata=date("d-m-Y");
$ggodz=date("H:s:i");
//mysql_query("DELETE FROM grawer_log");
$ostw=mysql_query("SELECT * FROM wzw_log ORDER BY id DESC LIMIT 1");
while ($w = mysql_fetch_array($ostw)) {
$ost_id =$w['id'];
$ost_data =$w['data'];
$ost_co =$w['co'];
$ost_ip =$w['ip'];
}
if (($ost_ip == $ip) && ($ost_data == $gdata)) {
$n_co="$ost_co".", $TYP";
mysql_query("UPDATE wzw_log SET godzina='$ggodz', co='$n_co' WHERE id='$ost_id'");
}
else {
mysql_query("INSERT INTO wzw_log SET data='$gdata', godzina='$ggodz', ip='[$lang] $ip', co='$TYP'");
}
$err=mysql_error($sql);
// echo"$err";
?>
Metoda Gruntowa - Koszyk
Co potrzebne:
- InfoHUD
- Wędka Gramur UNI
- Żyłka 0.22mm
- Koszyk 15gr
- Sygnalizator mechaniczny (Bite Detector)
- Sygnalizator elektroniczny (Bite Alarm)
- Porpórki
- Przynęta kukurydza - BaitBox (Corn / Kukurydza)
- Zanęta uniwersalna 1kg
- Wiadro
Ustawienie podpórki:
Ustaw podpórke tak, aby jej przednia część skierowana była w stronę wody. Przednią część podpórki poznasz po root primie.
Montowanie zestawu:
- Załóż na siebie InfoHUD
- Założ na siebie Wędke Gramur UNI
- Położ na ziemi żyłkę oraz koszyk
Nawinięcie żyłki
Teraz musimy nawinąć żyłkę. Trzymając wędkę w ręku, kliknij na żyłkę (1) i wpisz na czacie lokalnym polecenie /naw (2)
w czasie nie dłuższym niż 10 sekund od kliknięcia. Jeśli polecenie zostanie wykonane poprawnie na czacie pojawi sie informacja o
nawinięciu żylki (3). Cała operacja wygląda następująco:
Żyłkę nawijamy tylko raz na pewien czas. Z czasem bedzie ona traciła na wytrzymałości. Wtedy dopiero należy ją wymienić. Aby odwinąć
żyłkę należy wpisać polecenie /odw trzymając w ręku wędkę. Wytrzymałość żyłki możesz sprawdzić klikając na żółty napis test na InfoHUD.
UWAGA! Ustaw hamulec kołowrotka wpisując na czacie lokalnym polecenie /h
Doczepienie zestawu końcowego
Kiedy mamy już żyłkę nawiniętą, czas na zestaw końcowy (w tym przypadku jest to koszyk). Koszyk doczepiamy do wędki na podobnej zasadzie
co żyłkę:
Kliknij na koszyk (1), a następnie wpisz polecenie /doc(2). Kiedy operacja zostanie wykonana poprawnie, na czacie lokalnym pojawi sie
informacja o tym (3), na InfoHUD pojawi sie informacja o zestawie końcowym (3), a sam koszyk zostanei połączony z wedką za pomocą żyłki (3).
Od tej pory koszyk będzie przemieszczał się razem z Tobą. Jeśli kończysz łowienie, musisz (!) zdemontować koszyk i schować go do inventory (szafy).
W tym celu, trzymając wędkę w reku wpisz polecenie /odc
Instalacja sygnalizatorów na podpórce:
Kliknij na sygnalizator mechaniczny (Bite Detector) (1), a następnie na podporkę (2). To samo zrob z sygnalizatorem elektronicznym (Bite Alarm).
Wskazanie podpórki dla wędki:
Trzymając wędkę w ręku kliknij na nią lewym klawiszem myszy (1), wybierz z menu 1 (2), kliknij na podpórkę (3)
Jak położyć wędkę na podpórkach?:
Trzymając wędkę w ręku kliknij na nią prawym klawiszem myszy i wybierz Drop (1). Awatar powinien puścić wędkę, która wskoczy na podpórki (2).
Aby spowrotem wziąć wędkę do ręki, kliknij na leżącą na podpórkach wędkę lewym klawiszem myszy (3) i zaakceptuj żądanie (4), wędka powinna wskoczyć spowrotem do
ręki awatara (5).
Przygotowanie zanęty:
Jest to prosta zanęta uniwersalna, więcej o komponowaniu odpowiednich zanęt znajduje się w osobnej publikacji.
Połóż na ziemi wiadro oraz zanęte uniwersalną 1kg. Kliknij na zanętę (1), wpisz na czacie lokalnym polecenie: /add 1000 (2), kliknij na wiadro (3). W wiadrze
powinna pojawić się zanęta (4). Liczba 1000 oznacza ilość przesypywanej zanęty w gramach, w przykładzie przesypujemy całą paczkę 1kg (1000gr).
Załadowanie zanęty do koszyka:
Kliknij lewym klawiszem myszy na wiadro z zanętą (1) a następnie kliknij w koszyk (2), na czacie pojawi sie potwierdzenie dodania zanęty (3).
Zakładanie przynęty
Kliknij na BaitBox (Corn/Kukurydza) (słoiczek z kukurydzą) (1), a następnie na koszyk (2).
Po poprawnym wykonaniu tej operacji, na czacie pojawi sie informacja
o założeniu przynety a na InfoHUD wyświetlona zostanie nazwa oraz ikonka założonej przynęty (3).
Obsługa wędki
Wędkę obsługujemy za pomocą sekcji sterowanie na InfoHUD.
Widzimy tutaj 5 skrótów, z czego przy 4 mozna ustawić wartość. Objaśnienie:
/r - rzut - rzuca zestaw z ustaloną siłą w kierunku w którym patrzy awatar.
/z - zwijanie - zwija zestaw z ustaloną prędkością.
/g - grunt - ustawia odleglość między spławikiem a haczykiem w metrach (działa tylko przy łowieniu metodą spławikową)
/h - hamulec - ustawia hamulec kołowrotka w kilogramach (działa tylko przy wędkach z kołowrotkiem, należy ustawić hamulec poniżej wytrzymałości żyłki)
/t - tnij - zacina rybę podczas brania. (przy wędkach typu BAT/POLE - czyli bez kolowrotka, zacięcie powoduje wyciągnięcie zestawu z wody)
Łowimy!
Podejdź do samego lustra wody, patrz awatarem w kierunku w którym chcesz umieścić zestaw (1), ustaw za pomocą przycisków + i - wartość /r na 10 (2),
zatwierdź ustawienie aby wykonac rzut zestawem (3).
Po poprawnie wykonanym rzucie koszyk poleci do wody (1).
UWAGA! Podczas gdy zestaw końcowy (tu koszyk) znajduje się w wodzie,
nazwa oraz ikona przynęty nie jest wyświetlana na InfoHUD (2), wiec aby sprawdzić czy na haku mamy przynetę należy wyjąć zestaw z wody.
Wędka na podpórki!
Teraz połóż wędkę na podpórki (prawy klawisz myszy > Drop). Sygnalizator mechaniczny zostanie powieszony na żyłce (1) a my musimy teraz czekać na branie...
Jakiś czas później......
Branie!
Kiedy zestaw znajduje się w wodzie, możemy spodziewać sie brania ryby. 5 sekund przed braniem otrzymamy informacje o tym. Na czacie pojawi sie
hasło Branie! (1) a nad sygnalizatorami bedzie migał napis Bite Here! (2). Odrazu kliknij wędkę w celu wzięcia jej do ręki, lecz jeszcze nie akceptuj
żądania (3). Oczekuj na sygnalizację brania.
Po 5 sekundach następuje dopiero faktyczne branie ryby. Obserwujemy sygnalizator (1) i gdy uznamy ze ryba ma już hak w pysku
(np. sygnalizator uniesie się do samej wędki), akceptujemy żądanie (2), awatar złapie wędkę do ręki i zatnie rybę. Sygnalizator elektroniczny sygnalizuje
branie za pomocą dźwięku i światła (3).
Gdy uda nam sie zaciąć rybe, zobaczymy informacje
o tym na czacie lokalnym (1). Możliwe ze stracimy rybe podczas holu, o tym rownież otrzymamy informacje. Kiedy ryba znajduje się na haku, musimy zacząć
powoli zwijać ją do brzegu. Użyjemy do tego polecenia /z 3 na InfoHUD (2). Kiedy zwijanie przebiega pomyślnie na InfoHUD pojawia się ikonka wędkarza z zieloną
strzałką (3), kiedy ryba jest silniejsza i wyciąga żyłkę z kołowrotka, przy ikonce wędkarza pojawia się czerwona strzałka, wtedy należy ponownie wydać
polecenie zwijania (/z)(2).
Po pomyślnie zakończonym holu na czacie zobaczymy informacje o rybie którą złowilismy (1) oraz otrzymamy jej model wprost do naszej szafy od obiektu
o nazwie WZW_Panel_Glowny (2). Aby nasza rybka była w pełni sprawna należy ją założyc na kilka sekund na awatara (awatar przybiera pozę do zdjęcia),
wtedy pobierze ona swoją wagę, poczym możemy ją wypuścić do każdej wody w SL. Obiekt ma polska nazwę ryby, połóż rybe na ziemi i weź spowrotem do szafy.
Wtedy ryba zmieni nazwę na polsko-angielska z jej wagą. Np. Karas/Crucian_0.458kg
Dzięki wykorzystaniu podpórek mamy możliwość łowienia na 2 wędki!
Połamania wędek!
|